Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Σκοτεινός ήλιος

Έχω μαζέψει ήχους από το πάτωμα. Πέφτουν σαν σταγόνες του νερού, της βροχής. Ο ήχος της βροχής είναι όμορφος. Μερικές φορές μαζεύω και κρότους, άσχημους, μονότονους ήχους, όπως το πόδι μιας καρέκλας που σέρνεται στο πάτωμα αργά και τρίζει. Η σιωπή τρίζει κι αυτή. Ό, τι συναισθήματα υπάρχουν βρίσκονται ακουμπισμένα στο πάτωμα. Όλα σκούρα, χωρίς χρώμα, απορροφούν την παραμικρή ακτίδα φωτός στη μαύρη τρύπα τους. Όλα σαν ένας μύλος από δίνες. Λένε ότι ορισμένες διαδικασίες στη ζωή μοιάζουν πολύ με το θάνατο. Το σκέφτομαι όπως περπατάω, κατα τις 2μισυ το βράδυ, στην τσιμισκή σε κάτι χαμένα στενά, μόνη, με ένα τσιγάρο - Καρέλια κατα προτίμηση. Κουκουλωμένη στο κασκόλ και το τικ τακ των παπουτσιών μου πάνω στα πλακόστρωτα των Λουλουδάδικων. Λίμνες από βρωμόνερα απεικονίζουν είδωλα που νομίζουμε όμορφα. Βλέπω τον εαυτό μου και αποστρέφω το βλέμμα. Αυτή η μικρή λίμνη είναι γεμάτη αλμυρό υγρό, αυτό που βγαίνει από τα μάτια. Και με δείχνει. Όλα πληγώνουν και ίσως να έιναι κακό να θέλεις να ζητάς... όμως κάποια στιγμή φτάνεις σ' ένα σημείο όπου δε μπορείς να κάνεις αλλιώς. Ελπίζω να είστε όλοι ευτυχισμένοι. Εγώ θα αφεθώ στην αναζήτησή μου.






8 σχόλια:

  1. δύσκολες μέρες, ε? κι όμως τις περιγράφεις τόσο όμορφα. Ξέρεις τι λένε,ε? όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Αν δεν είναι όλα καλά, δεν είναι το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζωή θα ήταν πολύ μονότονη αν δεν εμπεριείχε και στοιχεία θλίψης και σίγουρα δεν θα αποτύπωνες με τέτοια σαφήνεια,ευαισθησία μια εικόνα που εμπεριέχει τόσο πληγωμένο συναίσθημα.Οι εναλλαγές στην ζωή είναι δεδομένες,απλά οι βαθιές μας ευαισθησίες πηγάζουν από τα δύσκολα και επειδή δεν διαρκούν πολύ, καλό είναι να τις εξαντλούμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @quaintrelle dandy

    Δυστυχώς δύσκολο διάστημα... ευχαριστώ πολύ που μου δίνεις θάρρος :-) πάντα σε διαβάζω αισιόδοξη και μέσα μου λέω ότι ίσως έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα :-) (φύσει απαισιόδοξη εγώ ... :p)

    Ευχαριστώ που πέρασες
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @tirakoukos

    Καλωσήρθες στο μουσικό μου κουτί... :-) Έχεις δίκιο κυρίως αυτό που βγάζει συναισθήματα είναι το δύσκολο... οι δύσκολες αποφάσεις κι αυτές που αναγκαστικά αφήνουν κάποιον με πληγές, και εσένα φυσικά. Αν κ δε γράψω για να αποτυπώσω κατ' ανάγκη κάποιο συναίσθημα... απλά για να στείλω ένα γράμμα σε μπουκάλι στη θάλασσα... κάπως έτσι το βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Poet

    Ευχαριστώ πολύ ποιητή μου ! Και σε σένα εύχομαι πάνω από όλα υγεία με το νέο έτος, και πάντα όμορφες λέξεις να μας συνοδεύουν, όπου κι αν αποτυπώνονται...

    Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικό, δυνατό, έντονο. Η εισαγωγή με καθήλωσε. Λυπάμαι αν το α ενικό πράγματι υποδηλώνει εσένα, αλλά οι διατυπωμένες σκέψεις αποζημιώνουν το (πικρό) συναίσθημα.

    Αγαπημένη μου, καλή σου Χρονιά, αυτήν ακριβώς που αναζητείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά καναρίνι μου...

    Δυστυχώς το α' ενικό ας πουμε ότι υποδηλώνει (και) εμένα. Όλα περνάνε κι όλα γιατρεύονται μια μέρα.

    Φιλιά πολλά και καναρινένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή